Hakkımızda
Buradasınız: Anasayfa / Hakkımızda

Bursa Bayrak Tur
Bayrak Tur, kurulduğu ilk günden itibaren yol ve yolcu güvenliğini ön planda tutarak, seyahatlerin en keyifli şekilde gerçekleşmesini sağlıyor. Bayrak tur olarak, Bursa'dan tüm Türkiye'ye hizmet sunuyoruz. Şehirlerarası transfer ve gezi turlarımız ile nitelikli turizm hizmeti sunuyoruz. Daima kaliteyi prensip edinerek, yolcu memnuniyeti ile referans ağımızı donatıyoruz. Firmamız 2000'li yıllarda faaliyete başlamış ve zaman içerisinde tüm yetki belgelerini tamamlayarak, profesyonel bir kuruluş haline gelmiştir. Firma kurucumuz H. Hüseyin Bayrak yenilikçi vizyonu, insana değeri en üst seviyede tuttuğu misyonu ile kuruluşumuza önderlik etmektedir.

Bayrak Tur Hizmetleri
Havaalanı transfer, şehir içi turlar, şehir dışı turlar ve günübirlik turlar, otel transfer, Uludağ transfer hizmetleri ile Bursa'da faaliyet gösteriyoruz. Firmamız ayrıca; İDO- BUDO Transfer, Uludağ transfer hizmetleri ile tatil tur organizasyonları ile profesyonel statüde hizmet veriyor. Bursa'dan tüm Türkiye'ye düzenlediğimiz gezi ve aktivite turları ile hem konfor hem güvenlik sağlıyoruz. Tatil beldelerine düzenlediğimiz tur organizasyonlarında hem havalimanı transfer hem otel transfer seçenekleri ile seyahatinizin daha keyifli hale gelmesini sağlıyoruz.

Bayrak Tur Kalite Standartları
Geniş kapsamlı ve donanımlı araç filosu ile Bayrak Tur, yol ve yolcu güvenliği için tüm personeller ve şoförlerde kalite standartlarıyla hizmet veriyor. Her sürücü çeşitli eğitimleri almış ve testlerden geçirilmiş şekilde güvenilir hizmet sunuyor. Acil müdahale ve ilk yardım eğitimleri tamamlanmış, ileri sürüş tekniklerinde profesyonel hizmet sunan ve psikoteknik testlerinden geçmiş şoförler ile Bayrak Tur organizasyon hizmetleri sunuluyor. Personelimizin tamamı güler yüzlü hizmet ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmet vermektedir. İnsani değer üst seviyede tutularak, insana değer vermenin nezaket ve anlayışı tüm personel tarafından benimsenmiştir.

Kanun ve tüzüklerin getirdiği testlerin ötesinde, şoförlerin sadece dikkatli ve yetenekli olması, iletişim becerilerinin yüksek kabiliyet içerikli olması, çözüm odaklı ve memnuniyet sağlayan etkili iletişim becerisine sahip personeller aracılığı ile turizm faaliyetleri sürdürülmektedir.

Müşteri memnuniyetinin sağlamasını, müşterilerimiz ile yapıyor, aldıkları hizmetten duydukları memnuniyet derecesini anketler aracılığıyla hazırlıyoruz. Değerlendirmeleri yaparak edindiğimiz kalite politikası ile daima gelişime ve yeniliğe açık, firma öz prensiplerimizi kaybetmeden, daima daha fazla büyüyerek, hizmet veriyoruz.

Bayrak Tur, turizm ve seyahat organizasyon firması olarak Türkiye'nin en özel ve değerli tatil yörelerine faaliyet düzenliyor, ülke turizmine katkı sağlıyoruz. Transfer hizmetleri ve tur organizasyonlarında 2018 yılı için yenilenmiş filomuz ile tüm periyodik bakımları yapılan ve her gün kontrolleri yapılan araçlar ile tam profesyonel hizmet sunuyoruz.